0903 943 052

Ako to je v skutočnosti s výpredajmi

Priebežne po celý rok zapĺňajú poštové schránky letáky obchodných reťazcov a internetových obchodov predávajúcich spotrebnú elektroniku, v ktorých propagujú zľavy až do výšky 50, 60, či 80%.

Cieľom týchto výpredajových kampaní je dostať opäť zákazníka do predajní aj v časoch, keď sa menej predáva. Mnohí zákazníci tak márne hľadajú v predajniach 80% zľavy na televízne prijímače, chladničky, práčky, či šporáky, pričom sklamaní nájdu len väčšie zľavy na drobné výrobky, ako sú panvice, žehličky, toastovače, holiace strojčeky, prepojovacie káble a pod.. Zákazníci sa takto pýtajú, či nejde o klamlivú reklamu, vedomé zavádzanie zákazníkov a porušovanie zákonov.